معرفي اپليكيشن همراه من و كاربردهاي آن

write about all kind of things we found interesting

معرفي اپليكيشن همراه من و كاربردهاي آن

۱۶ بازديد

 

يكي از اهداف هر اپراتور همراهي اين است كه راحت‌ترين كاربري ممكن را به شيوه‌هاي مختلف و امكانات متنوع در اختيار مشتركان خود قرار دهد. اين امكانات را در قالب تكنولوژي‌هاي پيشرفته و مختلف مي‌توان به كاربران ارا‌ئه داد كه اپليكيشن نيز نوعي از آن است. 

اپراتور همراه اول كه هميشه در زمينه‌ي ارائه خدمات به مشتريانش پيشرو بوده و سعي داشته كه پيشرفته‌ترين‌ها را در اختيارشان قرار بده نيز از اپليكيشن خود ه نام "همراه من" استفاده ميكند تا كاربران بتوانند از همه‌ي امكاناتي كه مي‌توانند با داشتن سيم كارت همراه اول داشته باشند، نهايت استفاده را ببرند. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز، اپليكيشن همراه من همراه اول با امكانات ويژه و به‌خصوص خود بهترين راه استفاده از خدمات همراه اول مي‌باشد. 



ويژگي‌ها و امكانات اپليكيشن همراه من

اگر اپليكيشن همراه من را نصب‌كرده باشيد، حتماً قابليت‌هاي فراوان آن را مشاهده كرده‌ايد.  بعضي از كاربردي‌ترين‌ها عبارتند از:

 ۱- امكان مشاهده ميزان مصرف اينترنت در صفحه اصلي اپليكيشن

۲- خريد بسته‌هاي اينترنتي متنوع از جمله فعال‌سازي اينترنت نوترينو و بسته‌هاي تركيبي

۳- امكان خريد شارژ و خريد بسته‌هاي اينترنتي

۴- مشاهده ريز مكالمات به همراه ساعات مكالمه در طول شبانه‌روز

۵- مشاهده ميزان اعتبار باقي‌مانده سيم‌ كارت

۶- امكان انتقال اعتبار به شماره ديگر از طريق رمز دوم سيم‌ كارت

۷- امكان برخورداري از تخفيف‌هاي متنوع

۸- خارج كردن شماره همراه از ليست سياه همراه اول

۹- امكان مشاهده شماره پوكه و پين سيم‌ كارت

۱۰- پرداخت قبوض پايان دوره و ميان‌دوره براي سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول

۱۱- فعال‌سازي آواي انتظار

۱۲- امكان فعال‌سازي حالت رومينگ

۱۳ فعال‌كردن پيام‌گير صوتي

۱۴- امكان مشاهده كدهاي دستوري مختلف


روش فعال‌كردن اپليكيشن همراه من چگونه است؟


براي فعال‌سازي همراه من در گوشي موبايل خود، ابتدا لازم است اين اپليكيشن را در گوشي خود دانلود و نصب كنيد. خوشبختانه اپليكيشن همراه من براي آيفون، اندرويد و حتي نسخه وب هم در دسترس است و شما با هر دستگاهي مي‌توانيد آن را نصب كنيد.

بعد از نصب برنامه بايد در اپليكيشن ثبت‌نام كنيد. ثبت‌نام آن هم به اين شكل است كه  در قدم اول شماره سيم‌ كارت خود را به‌درستي وارد كرده و سپس منتظر دريافت پيامك كد احراز هويت مي‌شويد. بعد از اين‌كه كد را در كادر مربوطه وارد كرديد، مي‌توانيد از تمامي امكانات اين اپليكيشن استفاده كنيد.

خبر خوب براي شما اين است كه كساني كه براي اولين‌بار در همراه من ثبت‌نام مي‌كنند، يك هديه اينترنت ۱ گيگابايتي از طرف همراه اول دريافت مي‌كنند. در صورتي هم كه در آن ثبت‌نام كرده باشيد، فقط كافي است شماره تلفن و رمز عبور خود را بنويسيد و وارد فضاي اپليكيشن شويد.

بخش‌هاي مختلف اپليكيشن همراه من

اپليكيشن همراه من شامل دو بخش مي‌شود كه هر كدام كاربرد خاصي دارند. اين بخش‌ها شامل موارد زير مي‌شوند:

خدمات من

اين بخش شامل: موارد اينترنت نوترينو، آواي انتظار، بسته‌هاي تركيبي، رديابي گوشي، طرح‌هاي تشويقي، كدهاي دستوري، پيامك‌هاي تبليغاتي، محدوديت مكالمه، قطع و وصل خط، پيام‌گير صوتي، خدمات مبتني بر محتوا و تاريخچه طرح‌ها شامل بخش خدمات من مي‌شوند.

صورت‌حساب من

اين بخش قسمت‌هاي مربوط به پرداخت قبوض و مشاهده كاركرد حساب مي‌شود. علاوه‌برآن، شامل موارد ديگري مثل هديه شتاب در پرداخت، افزايش بستانكاري، جيرينگ، انتقال اعتبار، مشاهده تاريخچه خريد سرويس، ريز مكالمات و تقسيط بدهي مي‌شود.

رمز دوم سيم‌ كارت چيست؟

براي استفاده از بعضي از امكانات اپليكيشن همراه من نياز است كه رمز دوم سيم‌ كارت شما فعال باشد. فعال‌سازي آن هم آسان است و كافي است وارد اپليكيشن همراه من شده، آيكون آدمك را انتخاب كنيد و مراحل تعيين شده را انجام دهيد.

بعد از فعال‌سازي رمز دوم سيم‌ كارت همراه اول امكان استفاده از قابليت‌هاي متنوع ديگري در همراه من  براي شما ايجاد مي‌شود. ازجمله اين قابليت‌ها و امكانات موارد زير هستند:

ü    مشاهده پين كد و PUK

ü    امكان مشاهده كامل ريز مكالمات

ü    قطع و وصل كردن خط تلفن همراه

ü    مشاهده مشخصات كاربري

ü    مشاهده مشخصات مشترك

ü    انتقال اعتبار به سيم‌ كارت ديگر

در صورت فراموشي رمز عبور چه كنيم؟

براي ورود به اپليكيشن همراه اول لازم است كه شماره همراه و رمز عبور خود را وارد كنيد. اما در بعضي از مواقع پيش مي‌آيد كه افراد رمز عبور خود را فراموش مي‌كنند. در اين مواقع امكان بازيابي رمز عبور به‌راحتي وجود دارد.

بازيابي رمز عبور در اپليكيشن همراه من به اين شكل است كه در قدم اول بايد گزينه «فراموشي رمز عبور» را انتخاب كنيد. بعد از آن از شما خواسته مي‌شود تا شماره همراه خود را در كادر مربوطه وارد كنيد. بعد از چند دقيقه كدي براي شما پيامك مي‌شود كه بايد آن كد را وارد كنيد.

بعد از وارد كردن كد، بايد رمز عبور جديد خود را دو بار وارد كنيد. توجه كنيد كه رمز عبوري كه تعريف مي‌كنيد بايد شامل اعداد و حروف كوچك و بزرگ باشد كه مورد قبول واقع شده و امنيت حساب شما را بيشتر كند. بعد از آن مي‌توانيد با رمز عبور جديد خود وارد برنامه شويد.



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.