سيم كارت دائمي رايتل تنها با صدهزارتومان

write about all kind of things we found interesting

سيم كارت دائمي رايتل تنها با صدهزارتومان

۱۲ بازديد

اگر اهل بازار سيم كارت باشيد حتما از قيمت هاي سيم كارت با خبر هستيد و ميدانيد كه از قيمت به نسبت بالايي برخوردارند كه محدوديتي در آن وجود دارد مخصوصا در سيم كارت هاي دائمي همراه اول با پيش شماره ي 912 كه رقابت شديدي بين آنها وجود دارد

پس با اين توصيفات ادعاي فروش سيم كارت صفر تنها با پرداخت 100 هزار تومان در مرحله ي اول عجيب بنظر ميرسد و دور از واقعيت است اما از آنجايي كه اين ادعا از سوي اپراتور مطرح شور يعني رايتل مطرح شده است باعث ميشود كه روي صحت آن مطمعن شويم

از همان زمان اختصاص مجوز به اپراتور رايتل در سال 86، به دليل عملكرد خوب اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل، نحوه فعاليت اين اپراتور در هاله اي از ابهام قرار داشت و خيلي ها موافق صدور چنين مجوزي نبودند. ترس از عدم موفقيت اين اپراتور وابسته به تامين اجتماعي سبب شد كه حق انحصاري ارائه سيم كارت نسل سوم تا پايان شهريور 1393 به رايتل تعلق گيرد كه در اين بازه زماني چندان موفق عمل نكرد و خيلي زود با بدهي 2 هزار ميلياردي مواجه گرديد.

از سال 98 با تغيير در مديريت رايتل، تحولات اساسي و فوق العاده اي در عملكرد اين اپراتور مشاهده شده كه با تكيه بر ايده هاي خلاقانه و نيروي انساني كارآمد توانست علاوه بر درآمدزايي، تعداد مشتركين جديد خود را تا 33 درصد افزايش دهد.

عملكرد اپراتور رايتل در دوران سخت پاندمي كرونا نيز بسيار درخشان بوده و رشد 29.30 درصدي تعداد مشتركين رايتل در سال 1400 شاهدي است بر اين مدعا. اين رشد به خوبي نشان مي دهد كه رايتل در برهه مواجه با معضل كرونا به خوبي توانسته با ارائه طرح ها ي متنوع به همراه تعرفه هاي اقتصادي و ارزان، رضايت خاطر مشتريان خود را جلب كرده و تعدادشان را روز به روز افزايش دهد. پيشرفت چشمگير رايتل در اين بازه زماني كوتاه و ورود اين اپراتور به بورس هم از ديگر تغييرات صعودي و مثبت اين اپراتور موفق بوده است.

با توجه به اعلام مديرعامل رايتل كه" سال آينده را با افزايش درآمد رايتل و رضايت مندي مشتري پيش خواهيم برد " تلاش هاي اين اپراتور شكل و شمايل ديگري به خودش گرفت و رايتل با ارائه به صرفه ترين خدمات ارتباطي در كشور مشهور گرديد. مثلا مكالمه درون شبكه اين اپراتور تنها 7 تومان براي هر دقيقه مي باشد كه كمترين تعرفه را دربين اپراتورها دارد. اينترنت آزاد براي هر گيگابايت براي مشتركين رايتل فقط 4 هزار تومان مي باشد كه اين رقم عملا مشتركين رايتل را از خريد بسته بي نياز مي سازد.اين اپراتور با تلاش و برنامه ريزي هاي جديد، توانسته گام هاي موثري در جهت افزايش رضايت مشتري برداشته و خود را به عنوان يك اپراتور" همراه همدل" به همه مشتركين ثابت كند.

در حال حاضر طرح X50 رايتل يك فرصت استثنايي براي علاقمندان به اين اپراتور مي باشد كه بار ديگر از كمترين تعرفه و بيشترين خدمات بهره مند گردند. متقاضيان اين طرح مي توانند با پرداخت تنها 100 هزار تومان يك سيم كارت دائمي رايتل ( پيش شماره 0920) با شماره دلخواه خود خريداري نموده و از هداياي بسيار فوق العاده اين طرح لذت ببرند.

 

هداياي طرح شامل :

 

·        يك سيم كارت هديه رايگان

·        50 گيگابايت اينترنت

·        1000 دقيقه مكالمه درون شبكه و 500 دقيقه مكالمه برون شبكه

·        1000 عدد پيامك درون شبكه و 500 عدد پيامك برون شبكه

 

علاقمندان به اين طرح مي توانند با مراجعه به وبگاه رايتل به آدرس https://reg. rightel.ir و يا به صورت حضوري از فروشگاه ها، باجه هاي رايتل و يا نمايندگان فروش وخدمات رايتل نسبت به خريد اين سيم كارت دائمي اقدام نمايند.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.