موتورولا نيز به جمع گوشي ها تاشو پيوست

write about all kind of things we found interesting

موتورولا نيز به جمع گوشي ها تاشو پيوست

۱۰ بازديد

 

زماني كه اپل نويد آمدن آيفون 13 را به بازارهاي جهاني داد تمامي كمپاني ها منتقدان و متخصصين بازارهاي ديجيتال بر اين عقيده بودند كه ديگر هيچ برندي نميتواند با اين نسخه از آيفون از نظر سود و تسلط به بازار و اخبار رقابت كند و خانواده ي آيفون 13 تيتر تمامي خبرها و حواشي بازار خواهد شد كه البته تمامي ادعاهايشان مبني بر محبوبيت سري آيفون13 درست بود ولي سامسونگ با رونمايي از گوشي هوشمند تاشوي خود بخش عظيمي از اخبار و سود را به سمت خود كشاند و اولين تجربه ي گوشي تاشو هوشمند را به سوي خود كشاند در حال حاضر نيز كمپاني موتورولا به دنبال سامسونگ نويده و نويد معرفي گوشي هوشمند تاشوي خود را داده است

به نظر مي رسد بعد از آن كه شركت هايي مانند هواوي و سامسونگ چند مدل گوشي هوشمند تاشو روانه بازار كردند و استقبال از انها با توجه به جذابيت هاي بالاي اين مدل ها بسيار خوب بوده است، ساير برندها نيز براي اين كه از اين عرصه عقب نمانند به فكر طراحي و ارائه مدل هاي تاشوي جديد افتادند.

شواهد نشان مي دهد كه موتورولا قصد دارد گوشي هوشمند تاشوي جديدي را روانه بازار نمايد كه از مشخصات فني و قابليت هاي احتمالي اش هنوز هيچ اطلاعي در دسترس نيست و اساسا وجود آن در هاله اي از ابهام قرار دارد. ولي با توجه به منتشر شدن عكسي از گوشي تاشوي جديد موتورولا در شبكه اجتماعي ويبو، به نظر مي رسد مهندسان اين شركت مشغول كار بر روي عضو جديد اين خانواده يعني يك گوشي هوشمند تاشو مي باشند.

از آنجا كه چن جين، مدير كل بخش موبايل لنوو، در چين منتشر كننده اين عكس مي باشد، بعيد نيست كه اين شركت در حال كار بر روي نسل جديدي از گوشي هاي هوشمند سري ريزر ( Razr ) باشد و در تلاش است تا تجربه تلخ مربوط به گوشي تاشوي قبلي موتورولا را براي هميشه از بين ببرد.

 به همين خاطر قطعا موتورولا تلاش خواهد كرد تا با ايجاد تغييرات محسوس در ارائه نسل سوم گوشي هاي تاشو، آن ها را در قد و قامت يك محصول تمام عيار و رقابتي روانه بازار كند. چرا كه گوشي هاي هوشمند تاشوي موجود در بازار از قابليت ها و جذابيت هاي فوق العاده اي برخوردارند كه در جلب نظر خريداران بسيار موفق عمل كرده و رقابت با آنها اصلا كار آساني نيست. بنابراين گوشي هوشمند تاشوي جديد موتورولا بايد مجهز به يك پردازنده قوي، رابط كاربري بهتر و طراحي مدرن تري باشد كه با يك قيمت منصفانه قابل رقابت با كليه مدل هاي موجود در بازار باشد.

هرچند كه با وجود سخنان مانوئل فوز، سخنگوي موتورولا، كه" فعلا نمي تواند در خصوص محصولات آينده اين شركت اظهار نظر كند." احتمال طراحي و عرضه گوشي تاشو همچنان در ابهام است؛ ولي به نظر مي رسد براي اطمينان بيشتر بايد منتظر آينده و اتفاقات مربوط به آن بود.


 

آزمون یوس

آزمون یوس YÖS مخفف عبارت Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı و به معنی آزمون دانشجویان خارجی است. این آزمون، امتحان مخصوصی در کشور ترکیه است که ده سال است فقط در این کشور برگزار می شود. به این معنی که آزمون یوس یک آزمون داخلی است که خارج از کشور ترکیه رسمیت ندارد و به این معنی ست که ترکی استانبولی را چقدر مسلط هستید.آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

اکثر دانشگاه های ترکیه این آزمون را برای پذیرش دانشجویانی که تبعه کشور ترکیه نیستند، برگزار می کنند.

چه کسانی می توانند در آزمون یوس شرکت کنند؟

  • همه افرادی که مایل به تحصیل در دانشگاه های معتبر دولتی در ترکیه هستند، شامل کلیه دانش آموزان خارجی و همچنین دانش آموزان ترک که تحصیلات خود را در دبیرستان های کشورهای خارجی غیر از ترکیه به پایان رسانده اند، می توانند در این آزمون شرکت کنند. آموزش ترکی استانبولی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.