سرويس فروش فوري سيم كارت

write about all kind of things we found interesting

سرويس فروش فوري سيم كارت

۹ بازديد

تبديل سيم كارت به وجه نقد و به عبارتي فروش سيم كارت يكي از دغدغه هاي هميشگي فروشندگان سيم كارت بود و هست چرا كه مخاطبين سيم كارت سلايق مختلفي دارند و قيمت دقيق و واحدي نيز براي سيم كارت وجود ندارد

در حالت كلي شما ميتوانيد سيم كارتتان را در سايت هاي خريد و فروش سيم كارت مثل رندباز به نمايش بگذاريد و يا به دفاتر پيشخوان براي فروش بسپاريد اما اين مراحل نياز به زمان است و ممن است چندوقت طول بكشد و براي كساني كه نياز شديد به پول سيم كارت خود دارند و يا به هر دليلي ميخواهند سيم كارت خود را به فروش برسانند گزينه ي مناسبي نيست

 

در اين بين افزايش روز افزون تقاضا براي خريد يا فروش سيم كارت در فضايي امن و قابل اطمينان كه به دور از واسطه گري به صورت تخصصي به اين امر بپردازد تا زمان تاسيس رند باز وجود داشت. خيلي زود رند باز توانست با گرد هم آوردن گروهي از بهترين ، منصف ترين و با اعتبار ترين خريداران و فعالان بازار سيم كارت اعتماد را بار ديگر به اين بازار برگردانده و در كنار همه آنهايي كه قصد خريد يا فروش سيم كارت خود را دارند؛ قرار بگيرد.

درحال حاضر اگر به دنبال خريد راحت و منصفانه يك سيم كارت دائمي يا اعتباري هستيد و نمي خواهيد ميان موج پر تلاطم آگهي ها و سايت هاي فروش واسطه اي سيم كارت هاي اعتباري و دائمي غرق شويد؛ بهترين پيشنهاد و راهكار ما به شما رندباز است. چرا كه رندباز با حذف واسطه هاي فروش سيم كارت هاي اعتباري يا دائمي و خريد مستقيم از فروشنده، فرصت يك خريد اقتصادي و راحت را به شما مي دهد. در واقع رند باز به شما كمك مي كند تا همواره از به روز ترين و آگاه ترين مشاوران فعال در بازار خريد و فروش سيم كارت بهره مند بوده و از خدمات خاص آنها لذت ببريد.

در اين بين بزرگترين و بهترين سرويس رندباز، فروش فوري سيم كارت مي باشد كه اين سرويس در نوع خود بي نظير و بي رقيب مي باشد. فرق نمي كند كه در كجا ساكن هستيد، حتي اگر در پايتخت يا مركز استان سكونت نداريد، نيازي نيست براي فروش سيم كارت اعتباري يا دائمي خود حتما مسافت هاي طولاني را طي كنيد تا شايد آن را به قيمتي بالاتر بفروشيد، بلكه تنها كافي ست سري به رندباز بزنيد تا فقط در چند ثانيه دستان شما را در دستان با اعتبارترين فعالان بازار سيم كارت قرار داده و در كوتاه ترين زمان ممكن سيم كارت شما را به پول تبديل كند.

بخش فروش فوري سيم كارت رندباز بهترين گزينه براي فروش آني سيم كارت به بالاترين قيمت ممكن در بازار مي باشد. پس اگر عجله داريد و ميخواهيد خيلي زود سيم كارتتان را به قيمت دلخواه بفروشيد، فقط كافيست در سايت رندباز درخواست فروش فوري سيم كارت را ثبت كنيد. بعد از ثبت درخواست ، از سايت رندباز شماره سيم كارت دائمي يا اعتباري ثبت شده شما به بيش از پنجاه مشتري بالقوه پيامك مي گردد و شماره شما به مدت يك هفته در ستون فروش فوري رندباز به نمايش در خواهد آمد كه اين كار قطعا كمك شاياني به ديده شدن بهتر آگهي شما خواهد كرد. مسلما هر چقدر شماره اعلامي شما از لحاظ شماره و كد داراي كيفيت بالاتري باشد سريعتر و گران تر فروخته خواهد شد.

بنابراين اگر قصد فروش فوري سيم كارت خود را داريد، تامل نكرده و با اعتماد كامل به رندباز مشخصات سيم كارتتان را در بخش فروش فوري سيم كارت رندباز با دقت وارد نماييد. شما مي توانيد اين اطلاعات را در هر زمان از شبانه روز كه تمايل داريد ثبت نماييد؛ ولي رند باز براي رعايت حال خريداران پيامك حاوي مشخصات ثبت شده جديد را از ساعت 10صبح الي 7 بعداز ظهر روز هاي شنبه تا چهارشنبه ارسال مي كند كه اگر شما بعد از ساعت ارسال پيام، درخواست خود را ثبت كنيد، پيام شما در اولين ساعات روز كاري بعد ارسال مي گردد.

در حال حاضر رند باز به عنوان يكي از بهترين و سريعترين بازارهاي خريد و فروش سيم كارت در بين حرفه اي ها شناخته مي شود كه به افراد فرصت ايجاد فروشگاه رايگان براي فروش سيم كارت به قيمت دلخواه را داده و بخش فروش فوري سيم كارت كعبه آمال آنهايي است كه خواستار فروش فوري سيم كارت خود هستند.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.