بازي فكري فرسكو

write about all kind of things we found interesting

بازي فكري فرسكو

۶ بازديد

هنر هميشه منشا زيبا و خلاقيت بشر بوده است و هميشه وجد آدميان را به نمايش گذاشته است . نقاشي هم يكي از آن هنر هايي است كه  شور و شعف را ميان آدم ها نمايان كرده است. چه نقاشي هايي كه در كليسا باعث حيرت آدميان شده است  و باعث زيبا هايي شده است.
در بازي فكري فرسكو Fresco ما يه سري نقاش و علاقه مند به هنر باستاني هستيم…

پس ميريم كه براي بازسازي نقاشي هاي ديواري دوره رنسانس، رنگ بخريدم و با تركيب اونها زيباترين نقاشي ها رو بازسازي و دوباره خلق كنيم…

در بازي فكري fresco بازيكنان در نقش استادان نقاشي كه نقاشي هاشون آدم رو از بيخود ميكنه هستن كه براي بازسازي نقاشي ديوارهاي كليساي رنسانس توي شهر فرسكو با هم رقابت مي كنن.

نحوه انجام بردگيم فرسكو Fresco

در بردگيم fresco در هر دور بازي هر فرد بايد بر اساس برنامه روزانه و شخصي خودش از خواب بيدار بشه و به دنيا سلام كنه بعدش بايد سراغ چي؟؟؟!!

بايد بره كه شاگردش رو بفرسته براي تهيه مواد اوليه به بازار برن، رنگ ها رو سريعا به كارگاه هاي رنگ سازيش بياره با فوت فن مخصوص به خودش در كارگاهش تركيب كنه

در نهايت با اون رنگ ها نقاشي هاي مختلفي كه در حال خراب شدن هستن يا اينكه ديوار هايي كه كلا نياز به نقاشي مجدد دارند رو بازسازي كنه و بكشه.

هميشه ميگن دنيا مال سحرخيز هاست پس مسلما هر چقدر زودتر از خواب بيدار بشين به نفعتونه

خب وقتي زود بلند بشين به بازار با كيفيت تري دسترسي دارين و مواد بهتري رو ميتونين از بازار به دست بيارين

قطعا با دير بيدار شدن هم كالاهاي اساسي و رنگ هاي بيشتري رو در بازار از دست ميدين؛

به عبارت ديگر كالاهاي به درد نخور در بازار باقي ميمونن و سهم تنبل ها ميشن.

توي بازي روميزي فرسكو Fresco البته حواستون هم باشه كه خيلي وقت ها زود از خواب بيدار شدن ميتونه باعث نارضايتي شاگرد هاتون بشه و شروع كنن به اعتراض و تحصن؟؟!!! و كارايي و انرژي‌شون رو در طول روز از دست بدن.

در عوض هم كارگراني كه ديرتر از خواب بيدار ميشن انرژي و روحيه بيشتري براي نقاشي كشيدن دارن.

در كل كه اينجا قطعا جايي كه شما رو به چالش ميكشه و نميدونين كه چيكار بايد بكنين….

دركل در طول بازي بازيكنان با تركيب رنگ هاي پايه آبي، زرد و قرمز، رنگ هاي تركيبي مي سازن و با استفاده از اونا در قسمت هاي مختلف نقاشي خود، تصاوير زيباتري رو خلق ميكنن و در نهايت امتياز بيشتري ميگيرن.

زماني كه مقدار مشخصي نقاشي باقي بمونه، راند پاياني بازي خارجي فرسكو آغاز ميشه و بازيكنان يك راند ديگر بازي ميكنن تا در نهايت بازيكني كه بيشترين امتياز رو داره، برنده بازي بشه.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.