بازي فكري لباس حاضري

write about all kind of things we found interesting

بازي فكري لباس حاضري

۶ بازديد

هميشه كار براي لباس و دنياي مد سخت است و شرايط خاص خودش را دارد و بايد سعي كنيم كه ايده هاي ناب را براي اين شغل در نظر بگيريم. كار هاي فشن و مد و طراحي لباس جز سخت ترين كارها است ولي بايد دانست كه لذتي هايي وجود وقتي براي برند خاصي طراحي مي كني يا آن را به روي صحنه مي آوري.

در بردگيم Pret A Porter شما در نقش شركت هاي فشن تلاش ميكنند تا از كارها و كلكسيون جديد خود در جشنواره هاي مختلف رونمايي كنين و شهرت و درآمد كسب كنين.

در طول بازي هر يك از بازيكن ها برندش به يك نوع لباس شهرت دارد و زماني كه بتونه از اون مدل لباس در هر كدام از جشنواره ها رونمايي كنه امتياز ترند (مد) رو ميگيره.

در اين بازي بازيكنان شعبه ها و فروشگاه هاي جديد باز ميكنن، نيروهاي جديد استخدام مي كند و سعي ميكنن تا توانايي هاي جديدي به دست بيارن. بازي در چند راند انجام ميشه و در طول هر راند بازيكنان با استخدام نيروهاي متخصص، گسترش اتاق ها و امكانات شركت خود، بستن قراردادهاي همكاري و تهيه الياف درجه 1 و درجه 2 خودشون رو براي جشنواره هاي آخر ماه آماده ميكنن كه در اين جشنواره ها بازيكنان بر اساس تنوع لباس هاي رونمايي شده، كيفيت اونا، محبوبيت مردمي برندشون و ترند بودن مدل لباس هاشون پول بدست ميارن.

بازي به همين منوال ادامه پيدا ميكنه و در نهايت در انتهاي بازي بازيكني كه بيشترين پول رو داشته باشه برنده بازي ميشه.

Pret a porter يه بازي 2-4 نفره و تركيبي منحصر به فرد از استراتژي اقتصاد عميق و تعامل مستقيمه كه توي اون در هر دور بازي با استخدام كاركنان مختلف، ساختمانها و بستن قراردادهاي مختلف ميتونين هر بار شركت منحصر به فرد خودتون رو بسازين.

جوايز و افتخارات:

  • 2020 Origins Awards Best Board Game Nominee

  • 2012 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2011 Gra Roku Game of the Year Nominee

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.