بازي روميزي Game Of Thrones : Hand Of The King

write about all kind of things we found interesting

بازي روميزي Game Of Thrones : Hand Of The King

۳ بازديد

از زماني كه دست راست پادشاه مرده است همه خاندان ها در وستروس تلاش مي كنند كه هر جوري شده است بشنوند دست راست پادشاه تا خاندان خود را مطرح كنند.در وستروس همه منتظر اعلام اين هستند كه پادشاه دست راست خود را به مردم معرفي كند تا همگان آن را بشناسند.

در بازي فكري تاج و تخت يا گيم اف ترونز ( دست پادشاه ) ، داستان بازي از اين قراره كه پادشاه، ۷ تا خاندان معروف وستروس رو در يك ميهماني جمع كرده و در اين مهماني قصد داره جانشين يا به عبارتي ديگه دست راست خودش رو از ميان بازيكنان در داخل بازي معرفي بكنه. بازيكنان در طول بازي بايد سعي كنند كه با متحد شدن با اكثريت ۷ خاندان موجود در وستروس، عنوان دست پادشاه را از ساير رقبا بدزدند و برنده بازي شوند. در اين بين بازيكنان با استفاده از كاراكتر واريس كه معتمد تمامي بازيكنان و خاندان هاي داخل مهمونيه، سعي بر مذاكره با خاندان هاي موجود در بازي دارند.

قبل از شروع بازي، كارت هاي شخصيت ۷ خاندان رو به صورت تصادفي بر زده و يك فضاي ۶ در ۶ مي سازيم. سپس  هر بازيكن در نوبت خود واريس رو در يكي از جهات عمودي يا افقي حركت داده و در مكاني ثابت ميكند. در اون مكان، بازيكن حق داره تمامي كارت هاي كاراكتر هاي از اون خانواده كه در طول مسير حركت از آن ها عبور كرده رو براي خودش برداره. زماني كه يك بازيكن آخرين كارت شخصيت يك خانواده رو برداره، ميتونه يكي از كارت هاي همراه كه به تعداد ۶ عدد در كنار فضاي بازي چيده شده برداشته و از قابليت اون استفاده كنه. در بردگيم گيم آو ترونز هر زمان كه شما كاراكتري از يك خانواده را بر ميداريد بلافاصله توكن حمايت اون خونواده هم برداشته و در جلوي خودتون قرار مي ديد؛ زماني كه يك بازيكن به تعداد مساوي يا بيشتر از شما از آن خاندان كارت كاراكتر جمع آوري بكنه، توكن رو از شما پس مي گيره. در نهايت بازي زماني تموم ميشه كه كاراكتر واريس در هيچ جهتي قادر به حركت كردن نباشه و ديگه نتونه حركت كنه.

game of thrones يه بازي كارتي هست كه به درد دورهمي ها ميخوره و توي اون بايد بيشترين تعداد خاندان رو با خودتون همسو كنيد. حالا وقتشه كه در نبود پادشاه، شما به تخت آهني تكيه بزنيد…

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.