تنظيم زمان بسته شدن درب پاركينگ

write about all kind of things we found interesting

تنظيم زمان بسته شدن درب پاركينگ

۴ بازديد

زماني كه ما در هاي پاركينگ را توسط يك شخص معتبر عوض ميكنيم بايد بدونيم كه هر از گاهي ممكن است در ها  از تنظيم در بيايند و باعث خراب شدن و ناهماهنگي شوند و باعث بروز مشكلاتي شوند. تنظيم اين نوع مشكلات فقط از يك فرد متخصص به دست مي آيد .

براي ممانعت از همچين اتفاقاتي , همكاران ما در گروه رازي تكنولوژي جمعي از ماهر ترين و قابل اعتماد ترين نصابان و تعمير كار جك درب پاركينگ را گرد هم آورده اند تا در كوتاه ترين زمان و با مناسب ترين قيمت , اقدام به تنظيم جك هاي درب پاركينگ شما نمايند.براي اين كار ميتوانيد با شماره هاي اعلام شده در همين سايت تماس برقرار نماييد.

تنظيم زمان باز و بسته شدن جك هاي پاركينگي يكي از متداول ترين و اساسي ترين نياز هاي مشتريان مي باشد و بيشتر درخواست هايشان بابت اين مورد ميباشد.به همين منظور ما در بخش بعدي آموزش دو سه مورد از تنظيمات مرتبط با اين موضوع را براي شما آماده نموده ايم.

توجه داشته باشيد كه كليات تنظيمات جك هاي برقي درب پاركينگ شكل هم ميباشد. ما در اين نوشته به عنوان مثال تنظيمات جك پاركينگي ۴۲۲ فك را براي شما شرح مي دهيم.

 

تنظيمات زمان بسته شدن جك برقي درب پاركينگ

ابتدا با زدن دكمه ي F به صفحه ي منوي تنظيمات وارد خواهيد شد.حركت بين گزينه ها نيز با همان دكمه ي F انجام ميگيرد.

۱- اختلاف زماني بسته شدن درب اتوماتيك كه با نماد CD نشان داده ميشود و مقدار پيش فرض آن بر روي صفر است اما ميتوان آن را حداكثر تا ۴٫۱ دقيقه ميتوان تنظيم نمود.

۲- زمان بندي موتور ها ( تنظيم آرام بند و استاپ در حركت درب )  كه با نماد EL نشان داده ميشود.بعد از انتخاب اين گزينه دكمه ي + را ۴ ثانيه نگه داريد تا لنگه ي اول شروع به حركت نمايد.اكنون بايد با ريموت كنترل آرام بند و استاپ را در هنگام بسته شدن درب مشخص نماييد.سپس همين كار رو براي لنگه ي دوم نيز تكرار نماييد.فقط توجه داشته باشيد كه ريموت توقف بايد زماني زده شود كه درب متوقف شده و يا كورس آن به انتهاي ميزان حركت خود رسيده باشد.

۳- تنظيم زمان بسته شدن درب اتوماتيك كه با نماد PA نشان داده ميشود و مقدار پيش فرض آن بر روي ۰ تنظيم شده است اما شما ميتوانيد آن را حداكثر تا ۴٫۱ دقيقه تنظيم نماييد.

۴- خروج از منو كه با نماد LN نشان داده ميشود.

 

اميدواريم محتواي تدارك ديده شده براي شما عزيزان مفيد واقع شده باشد.همچنين شما مشتريان ارجمند و گرامي همواره ميتوانيد با تماس با همكاران ما در بخش پشتيباني همين سايت در زمينه ي تنظيمات زمان بسته شدن جك هاي برقي درب پاركينگ مشاوره و راهنمايي كسب نماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.