دريافت تمامي خدمات سيم كارت از طريق تلفن هاي همراه

۵ بازديد

دريافت تمامي خدمات سيم كارت از طريق تلفن هاي همراه

آيا تا به حال محاسبه كرده ايد كه به جز مكالمه و ارسال پيامك چه كارهاي ديگري را با گوشي هوشمند خود انجام داده ايد؟ اگر بخواهيد اين كار را انجام دهيد به يك ليست بلند بالا برخورد خواهيد كرد و متوجه ميشويد اين وسيله ي كوچك كه در جيبتان جتا ميشود نصف بيشتر كارهايتان را روي دوشش گذاشته است و اين را از دو جنبه ي مثبت و منفي ميتوان نگاه كرد جنبه ي مثبتش آن است كه با اين كار ما در تايممان به شكل عجيبي و قابل ملاحظه اي صرفه جويي ميكنيم و ميتوانيم از اين تايم ذخيره شده استفاده ي مفيدي به عمل بياوريم براي مثال ميتوانيم دوباره با استفاده از همين گوشي هاي هوشمند يك زبان جديد بياموزيم و… و جنبه ي منفي ماجرا اينجاست كه وابستگي بيش از حد به هر چيزي اعتياد را در پيش خود دارد كه اصلا مفيد نيست

 اين وسيله ارتباطي و كاركردهاي جديدش ، نيازهاي ارتباطي جديدي را نيز شكل داده است. تسريع روابط و دسترسي 24 ساعته بدون در نظر گرفتن شرايط مكاني و زماني، استفاده از سرويس هاي مختلفي از جمله: خريد اعتبار(شارژ)، فعال سازي اينترنت، خريد بسته هاي اينترنت و .... را براي مشتركين را در شرايط مختلف ضروري مي سازد. اپراتورهاي تلفن همراه هم كه در هر شرايطي به دنبال تسريع و تسهيل اين ارتباط هستند؛ با طراحي اپليكيشن هاي مختلف، تلاش خود را مي كنند تا خدمات مختلف  مربوط به سيم كارت را به ساده ترين روش ممكن براي كاربران ارائه كنند. به همين خاطر كاربران مي توانند با حضور در فروشگاه هاي مجازي اين برنامه هاي رايگان را دانلود و سپس در گوشي موبايل خود نصب كنند.

براي اين كار لازم است با ورود به اين اپليكيشن ها؛ شماره تلفن همراه  خود را وارد كرده تا كد مربوط به فعال سازي برايتان ارسال گردد. بعد از وارد كردن اين كد، حساب كاربري شما فعال شده و بعد از آن مي توانيد تمامي خدمات مربوط به سيم كارت؛ حتي نقل و انتقال مربوط به مالكيت را به راحتي و در فضاي مجازي انجام دهيد و نيازي براي مراجعه حضوري به دفاتر پيشخوان دولت و خدمات امور مشتركين نيست.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.