پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

write about all kind of things we found interesting

پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

۳ بازديد

پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

 

با گسترش اينترنت و شبكه‌هاي اجتماعي پيام‌ها به دو دسته‌ي صوتي و متني تقسيم‌بندي شدند، پيام‌هاي متني به اينگونه‌اند كه داراي رسميت بيشتري مي‌باشند و كلمات به شكل واضح‌تري خودشان را نشان مي‌دهند اما بدي‌هايي نيز دارند يكي از اين معايت خسته كننده بودن تايپ و خواندن پيام‌ها متني بسيار طولاني است و همچنين اشتباهات تايپي مي‌توانند باعث شوند كه برداشت اشتباهي از يك پيام داشته باشيم و از همه مهم‌تر اينكه ما در پيا‌م‌هاي متني احساساتمان را فقط از طريق ايموجي‌هاي موجود مي‌توانيم بيام كنيم و خب ايموجي‌ها هم از يك جايي به بعد از بيان احساسات شديد ناتوان ميشوند به همين دليل اپراتور ايرانسل سرويس جديدي را براي كاربران خود در نظر گرفته است كه پيامك صوتي نام دارد هرچند كه نام سرويس گوياي خدماتش است اما ما در اين مقاله به تفسير كامل اين سرويس ايرانسل مي پردازيم

سرويس پيامك صوتي ايرانسل يه اين صورت عمل مي‌كند كه مشتركين اعتباري اين اپراتور مي‌توانند از اين به بعد، براي مخاطبين ايرانسلي و غير ايرانسلي خود، تا 60 ثانيه پيامك صوتي ارسال نمايند. لازم به ذكر است كه هزينه‌ي هر پيامك صوتي براي كليه‌ي مخاطبين، 89.9 تومان محاسبه شده است.

مشتركين اعتباري ايرانسل مي‌توانند از دو طريق نسبت به ارسال پيامك صوتي اقدام كنند؛ اولين روش پيام خودكار است و به اين شكل عمل مي‌كند كه سيستم با مخاطب شما به طور خودكار تماس مي‌گيرد و پيام شما را پخش مي‌كند. در اين روش سيستم به طور خودكار تا 4 بار با مخاطب تماس مي‌گيرد و در صورت ناموفق بودن تماس‌ها، براي او پيامك ارسال مي‌شود. دومين روش نيز روش پيامكي است. در اين مورد مخاطب شما از راه پيامك نسبت به پيام صوتي شما مطلع مي‌شود و سپس مي‌تواند با سيستم تماس بگيرد و پيامك را دريافت كند. (۷۱۹ براي مشتركان ايرانسلي و ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ براي مشتركان غير ايرانسلي)

از امكانات جالب اين سرويس مي‌توان به اين مورد اشاره كرد؛ كه شما مشتركين اعتباري مي‌توانيد پيامك صوتي خود را ضبط كنيد و زمان دلخواه براي ارسال آن را نيز تعيين نماييد. به علاوه اين امكان را داريد تا يك پيامك صوتي را براي بيش از يك مخاطب ارسال كنيد. افزون بر آن نيز مشتركين قادر خواهند بود تا پيام خود را از طريق پيامك و هم‌چنين تماس خودكار براي گيرنده بفرستند. بعد از ارسال پيام و در صورت شنيده شدن آن فرستنده، پيام «شنيده شده» را دريافت خواهد نمود.

 

 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.