خوشامد گويي ايرانسل به تابستان با بسته‌هاي ويژه‌ي خود

۴ بازديد

خوشامد گويي ايرانسل به تابستان با بسته‌هاي ويژه‌ي خود

به محض فرا رسيدن فصل جديدي تمامي برندهاي لباس محصولاتشان را به اصطلاح به حراج ميگذارند تا يك خوشامدگويي گفته باشند به فصل جديد و مردم نيز بتوانند محصولات بيشتري را تهيه كنند و با رضايت بيشتري از خريدشان به خانه بازگردند اما اينبار به جاي برندها پوشاك اپراتور ايرانسل دست به چنين اقدامي زده و به مناسبت فرا رسيدن تابستان يك بسته‌ي ويژه با قيمتي بسيار مناسب را در اختياران كاربران خود قرار داده است كه شما تنها با داشتن سيم‌كارت ايرانسل مي‌توانيد آن را فعال كنيد كه ما در اين مقاله به توضيح درباره‌ي اين بسته و روش‌هاي فعال‌سازي آن ميپردازيم 

 

اپراتور ايرانسل به عنوان اپراتور پيشروي ايراني، با ارائه‌ي بسته‌هاي ويژه‌ي اينترنت و مكالمه به استقبال تابستان رفته است. به گزارش روابط عمومي اين اپراتور، بسته‌ي تابستانه‌ي ايرانسل شامل 3 گيگابايت اينترنت پرسرعت براي مشتركين و 3 ساعت مكالمه‌ي ايرانسلي مي‌شود.

 

اين بسته‌ها كه از 22 خرداد تا 1 تير در اختيار كاربران قرار گرفته است؛ 10.000 تومان قيمت و 3 روز نيز اعتبار دارند. لازم به ذكر است كه تمامي مشتركين دائمي و اعتباري ايرانسل قادر خواهند بود تا از اين بسته‌ها بهره‌مند شوند. براي فعال سازي اين بسته‌ها، كافي است از طريق اپليكيشن ايرانسل من اقدام نماييد يا كد دستوري  #۵* را شماره‌گيري كنيد .

 

نكته‌ي مهم اين است كه بسته‌ي تابستانه‌ي ايرانسل قابليت تمديد را نيز دارد و هر كاربر مي‌تواند بيش از يك بار نيز از آن استفاده كند.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.