سرويس ايرانسل، اين بار در خدمت ناشنوايان امروزه خيلي از افراد در جامعه از وظايف خود نسبت به ديگران غافل هستند نمونهي بارز آن وظيفهاي است كه ما نسبت به افراد داراي ناتواني جسمي داريم مانند افراد ناشنوا نابينا و … و وظيفهي ما در هر جايگاهي كه باشيم اين است كه زندگي را براي آنان آسانتر كنيم و اين آسوده نمودن زندگي ميتواند از رفتار درست ما با آنها و درخواستهاي ما با توجه به ناتوانيشان باشد و يا دادن خدمتي به آنها كه در كارهاي روزمره آنها را ياري كند يكي از اين خدمات آواي ناشنوا نام دارد كه اپراتور ايرانسل آن را عرضه كرده است و ما در ادامه به طور كامل با آن آشنا خواهيم شد اپراتور ايرانسل بار ديگر در راستاي جلب رضايت مخاطبين خود قدم برداشته و طرح جديدي ارائه كرده است. اين طرح و سرويس جديد كه آواي ناشنوايان نام دارد؛ به اين ترتيب عمل ميكند كه افرادي كه اختلال شنوايي دارند؛ ناشنوا يا كمشنوا هستند؛ ميتوانند با فعال كردن اين سرويس به مخاطب خود اعلام كنند كه با پيامك با آنها در ارتباط باشند.مخاطبان كمشنوا يا ناشنواي ايرانسلي ميتوانند از طريق ارسال پيام صوتي يا پيامك به تماسگيرندگان خود اطلاع دهند كه آنها داراي اختلال شنوايي هستند و بايد از راه پيامك با آنها ارتباط برقرار كنند. در صورتي كه اين سرويس را فعال كرده باشيد؛ پيامكي يا يك پيام صوتي با مضمون زير براي مخاطب شما ارسال خواهد شد: « سلام، شما با يك فرد ناشنوا يا كمشنوا تماس گرفتهايد. در صورت تمايل لطفا براي برقراري ارتباط، از طريق پيامك اقدام فرماييد.» لازم به ذكر است كه فعالسازي اين سرويس رايگان است. براي فعال كردن اين سرويس كافي است فرايند زير را دنبال نماييد: · براي فعالسازي سرويس پيام صوتي،( كه همچون آهنگ پيشواز است ) آواي ناشنوا، 15 بايد را به ۷۵۷۵ ارسال كنيد. · براي فعالسازي سرويس پيام متني آواي ناشنوا، deaf بايد را به ۸۵۸۵ ارسال كنيد. براي لغو اين سرويس و غيرفعال كردن اين سرويس ايرانسل، بايد براي لغو پيام صوتي ۹۲۱۵۸۴(فاصله)HZ را به ۷۵۷۵ ارسال كنيد و براي لغو سرويس پيام متني نيز كافيست L را به ۸۵۸۵ ارسال نماييد. ارسال پيامك براي لغو اين سرويس نيز رايگان است.
سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ | ۱۱:۰۵ ۵ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است