بازار طراحي اپليكيشن اجازه بدهيد قبل از بررسي بازار و فضاي رقابتي طراحي اپليكيشن نگاهي به تعريف آن بيندازيم : اپليكيشنها بستههاي نرم افزاري هستند مختص گوشيهاي هوشمند كه عملي خاص را براي كاربر نهايي و يا اپليكيشني ديگر انجام ميدهند. و خب با توجه به طيف گسترده از اعمالي كه زمينه فعاليت در آن را دارند طبيعي است كه رقابت در اين زمينه بسيار شديد شود. البته نبايد به قابليت بالاي پيشرفت در اين حوزه غافل شد نكاتي كه بايد در طراحي اپليكيشنها به آن دقت شود مهمترين نكته در طراحي يك اپليكيشن، رابط كاربري مناسب است. اپليكيشنها براي مخاطب طراحي ميشوند و جلب رضايت آنها بالاترين اولويت است. در مورد كسب و كارها نيز طراحي اپليكيشن نقش مهمي در جذب مخاطب دارد و مي تواند ابزاري بسيار موثر در روند موفقيت يك بيزينس باشد. در طراحي اپليكيشنهاي موبايل هدف گذاري و برنامهريزي عاملي مهم و تعيين كننده است. گوشيهاي تلفن همراه ديگر صرفا وسيلهاي براي برقراي تماس نيستند و مورد استفادههاي بسياري قرار ميگيرند. به همين خاطر توسعه دهندگان اپليكيشن به دنبال شناسايي نيازهاي كاربران و ارائه محصولي مناسب براي پاسخگويي به اين نيازها ميباشند. اپليكيشنها به چند دسته تقسيم ميشوند: 1- اپليكيشنهاي محلي يا native 2- اپليكيشنهاي مبتني بر وب (PWA) 3-اپليكيشنهاي هيبريدي مراحل طراحي اپليكيشن اولين مرحله در طراحي يك اپليكيشن خوب و كاربردي تعيين هدف و ايده است. بعد از هدف گذاري، بايد يك توسعه دهنده ي مناسب براي پياده سازي ايده خود بيابيد كه ممكن است سخت باشد! چرا كه افراد و كمپانيهاي زيادي در اين زمينه فعاليت ميكنند. براي انتخاب بهترين گزينه نياز به جستجو و مشورت با افراد آگاه در اين زمينه است. مشاهده و بررسي نمونه كارهاي يك كمپاني نيز ميتواند بسيار در تصميمگيري كمك كننده باشد. بعد از انتخاب يك توسعه دهنده مناسب، طراحي اوليه، ظاهر و رابط كاربري يك اپليكيشن انجام ميگيرد. رابط كاربري مناسب در كنار برنامهنويسي قوي يك اپليكيشن كاربردي را ايجاد ميكند. برنامهنويسي و توسعه يك اپليكيشن را ميتوان طولانيترين مرحلهي آن خواند. بعد از ساخت نمونه هاي اوليه بايد نسبت به تست يك اپليكيشن اقدام كرد. براي تست آن ميتوان اپليكيشن را بر روي دستگاههاي مختلف نصب و تست كرد. بعد از آن در صورت وجود خطا در اپليكيشن، رفع عيبهاي موجود صورت ميگيرد. در مرحلهي بعدي، اپليكيشن را منتشر كرده و در اختيار كاربران نهايي قرار ميدهيم. سپس در صورتي كه مشكلي از سوي كاربران گزارش شود، با مشورت تيم فني نسبت به رفع آن اقدام ميشود. آخرين مرحله، پشتيباني است. اقدامات صورت گرفته در پشتيباني شامل بروزرساني و رفع تدريجي نواقص موجود ميباشد تا بهترين تجربه و عالي ترين خدمات به كاربران ارائه شود.
یکشنبه ۰۹ خرداد ۰۰ | ۱۲:۳۶ ۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است
سلب مالكيت سيم كارت بدون مراجعه ي حضوري