تخفيف ويژه شاتل موبايل براي خريد گوشي نوكيا

۴ بازديد

طي آخرين اخبار اپراتور مجازي شاتل و كمپاني نوكيا  قراردادي با يك ديگر بستند كه در طي قرارداد  اپراتور امكان  آن را مي دهند تا براي خريد گوشي نوكيا از تخفيف هاي ويژه 100و 200 هزار توماني استفاده كنيد.

طبق اين توافق كه شركت سامتل، نماينده رسمي نوكيا با اپراتور شاتل داشته مشتركين سيم كارت شاتل مي توانند تا پايان بهار دو مدل نوكيا نوكيا 3.4 و نوكيا 5.4 را با تخفيف 100 و 200 هزار تومان تخفيف ازفروشگاه اينترني موبايلتو خريداري نماييد،و اين فرصت طلايي را براي دريافت تخفيف از دست ندهند.

بايد گفت كه گوشي نوكيا 5.4 داراي نمايشگر 6.39 اينچي، دوربين جلوي 16 مگاپيكسلي و 4 دوربين 2، 2، 5 و 48 مگاپيكسلي بوده و از يك باتري 4 هزار ميلي‌آمپر ساعت نيز بهره مي‌برد. شما قادر خواهيد بود اين مدل موبايل هوشمند را علاه بر تخفيف 200 هزار توماني، همراه با يك هدست هديه نيز دريافت كنيد. به علاوه لازم به ذكر است كه هر دوي اين گوشي‌ها با گارانتي 5 ستاره و 18 ماهه پس از فروش سامتل به دست شما خواهند رسيد و در صورت بروز هرگونه مشكل سخت‌افزاري، تا يك ماه قابل تعويض هم هستند.

اگر مايل هستيد تا سيم كارت مجازي شاتل خود را با پيش شماره‌ي 0998 و كد يك دريافت نماييد؛ براي انتخاب شماره و خريد سيم كارت مي‌توانيد با شماره‌ي ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرماييد و يا از طريق وبسايت shatelmobile.ir اطلاعات مورد نيازتان را كسب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.