اپراتور ايرانسل همواره حمايت خود را از كسب و كارهاي آنلاين اعلام كرده است و با فراهم آوردن بسترهاي مناسب براي فعاليتشان به آنها كمك شاياني كرده است. اين بار و با شيوع ويروس كرونا، ايرانسل در پي آن آمده تا با اختصاص بخشي از ابر اپليكيشن ايرانسل من به كسب و كارهاي آنلاين نوپا كمك كند تا پيشرفت كنند. به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ ابر اپليكيشن ايرانسل من، يكي از همين شركتهاي بزرگ است كه با ايجاد كردن بخشي با عنوان «سرويسهاي ويژه» به كاربران اين امكان را ميدهد تا از خدماتي مثل سفارش غذا، سفارش تاكسي، سوپرماركت آنلاين، خريد بيمهي آنلاين، تلويزيون اينترنتي و ساير موارد اين چنيني استفاده كنند. البته در حال حاضر، تنها بخشهاي سفارش غذا و سوپرماركت فعال هستند و ساير قسمتها هم به زودي در دسترس قرار خواهد گرفت. ايرانسل من در واقع علاوه بر حمايت از مخاطبان خود و ارائهي سرويسهاي جديد به آنها، از كسب و كارهاي ديجيتال نيز پشتيباني ميكند. به علاوه هر كاربر با خريدهاي موفق خود از اپليكيشن ايرانسل من، يك هديه نيز دريافت خواهد كرد؛ مانند بستههاي اينترنتي. آن دسته از شركتها كه خواهان حضور در بخش «سرويسهاي ويژه» ايرانسل هستند؛ ميتوانند به وبسايت اين اپراتور با نشاني irancell.ir/p/16263/p مراجعه كرده و در صفحهي درخواست همكاري، اطلاعات مربوطه را وارد كنند. بعد از اين مرحله، كارشناسان اپراتور ايرانسل از طريق ايميل با شما در ارتباط خواهند بود. طبق گزارش كافه بازار، اپليكيشن ايرانسل من دومين اپليكيشن پرمخاطب در ميان سايرين بوده و به اين ترتيب ميتواند بستر خوبي براي گسترش كسب و كار شما باشد.
یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۰ | ۱۲:۳۰ ۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است